melawan kesepian

September 17, 2011

hi guys!! lama dah aku tak update blog ni..suram sepi blog aku kan..sama macam jiwa aku sekarang..bkn senang beb nak melawan perasaan ni..melawan rasa sunyi..aku kira minggu-minggu pertama aku dibumi hang tuah ni ibaratkan minggu peralihan setelah hampir 2 bulan bersama insan yang paling aku sayang..bila berada jauh begini aku seolah hilang arah..aku sangat rindu dan berasa hidup aku begitu sunyi sepi..masih tergiang2 ditelinga ni "mamamamamama"...oh tuhan, tabahkanlah jiwaku..


"biarpun apa terjadi
berjalanlah tanpa henti"

hanya lebih kurang setahun lagi segalanya bakal berakhir..segala pegorbanan ini semoga berakhir dengan kejayaan yang cemerlang. semoga tidak aku menyesal dengan perpisahan ini..bertahan je yang aku mampu..terus menjalani hari-hari aku walau payah sekalipun. senyuman, tangisan itu menjadi potrait terindah yang sentiasa membuat aku lebih kuat melawan kesepiaan ini demi sebuah kehidupan. 


You Might Also Like

2 comments

  1. go go go .. kuat kaaakkk ! gudluck in your life , famly n ur stdy !

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..tq hana..gud luck jugak tuk kamu... :)

    ReplyDelete


Ladies & Kids Bundle

Freelance Graphic Designer

Popular Posts