seorang lagi....

January 23, 2011

hurm....again!! aku sorang2 lagi..dunno why..erm dh nasib bdn agaknye..dah terbiasakah? selfish kah? bagi aku sendiri tidak beerti aku tidak punya kawan..kan kan kan..i've soo many friends out there!!! kwn2 yg kukenal dipergunungan, kwn2 di alam maya, ex classmates, ex diploma, ex officemates "alam maritim", ex dot dot dot.....aku ni suka jln laju sbb tu mls nk melengang2 ngan teman2..kat umah i need privacy..maklumlah dh berumur...hehe...jikalau lah aku buleh sebut kalau oh kalau..kalau sicumelku disini..beerti tidak lah aku keseorangan...again!!! dh mmg nasibku PERTEMUAN PERPISAHAN yang aku harus hadapi..kadang2 terpikir gak..knapalah buleh terpikir..hurmm..knapa dipertemukan klu akhirnya dipisahkan..tp tu kan dh lumrah..yang hidup pastikan mati..ohh please mdm rose...stop thinkin k....be kewl....enjoy urself....arghhh!!! you've to be strong....

You Might Also Like

4 comments

  1. youre not alone sis...;) dak2 bas5b sumenya kwn akak....;)

    ReplyDelete
  2. thanks...i noe u guys luv me rite..cehhh...tp tu lah masa memisahkn kita... :)

    ReplyDelete
  3. alOne...?

    sila taip TEMAN dan hantar ke no HP sendiri...!erkkkkk...

    relax lah Og...ramai-kan manusia kat muka bumi Allah Ta'ala nie.

    ReplyDelete
  4. huhu mmg la..aku je yg ngade2...sbb hubby n baby xde dh rase cam seme org xde...hehe

    ReplyDelete


Ladies & Kids Bundle

Freelance Graphic Designer

Popular Posts